Главная страница   Меню   Акции   Гостиница   Сауна   Галерея   Контакты
Перейти на главную

 Facebook 

Новый
Старый

«    Март 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Логин 
Пароль 
 

  

Що робити якщо на айфон 7 пише немає мережі

Що робити  якщо на айфон 7 пише немає мережі



Повідомлення SOS, "Немає мережі" або "Пошук" на iPhone або iPad



Якщо у рядку стану відображається повідомлення SOS або «Тільки SOS», з пристрою можна здійснювати екстрені дзвінки. Якщо у рядку стану iPhone або iPad (Wi-Fi + Cellular) відображається повідомлення «Немає мережі» або «Пошук», пристрій не підключено до мережі. На моделях iPhone з iOS 18 можна завантажити останню версію програми Apple Support для запуску додаткової діагностики, яка може допомогти визначити джерело проблеми з вашим пристроєм.



Повідомлення SOS або "Тільки SOS"



Якщо у рядку стану відображається повідомлення SOS або «Тільки SOS», пристрій не підключено до мережі, але з нього можна здійснювати екстрені дзвінки через мережі інших операторів. Ця функція доступна в Австралії, Канаді та США. Дізнайтеся про використання функції SOS на iPhone.



Спробуйте повторно підключитися до мережі





  1. Перейдіть до меню «Налаштування».


  2. Увімкніть авіарежим щонайменше на 15 секунд.


  3. Вимкніть авіарежим.




Перезапуск iPhone або iPad



Перезапустіть пристрій. Якщо ви не знаєте, як це зробити, виконайте кроки, описані в статті Перезапуск iPhone або Перезапуск iPad.



Звернення до оператора зв'язку



Проблеми з оператором або станом облікового запису можуть позначатися на якості обслуговування. Зверніться до оператора, щоб:





  • перевірити активність та стан рахунку;


  • Переконайтеся, що ви перебуваєте в зоні покриття мережі та відсутні перебої зв'язку.


  • Перевірте, чи не заблоковано/заборонено службу стільникового зв'язку для Вашого пристрою та чи правильно вибрано тариф даних.


  • Дізнайтеся, чи не вимагають місцеві органи влади зареєструвати IMEI для використання пристрою iPhone, який спочатку був придбаний за межами країни або регіону.




Тільки оператор стільникового зв'язку має доступ до даних вашого облікового запису та можливість керувати нею:



Оновлення програмного забезпечення на iPhone або iPad



Перевірка наявності оновлень налаштувань оператора



Щоб вручну перевірити наявність оновлень оператора стільникового зв'язку та вставити їх, виконайте такі дії:





  1. Переконайтеся, що пристрій підключено до мережі Wi-Fi.


  2. Виберіть «Установки» > «Основні» > «Про цей пристрій». Якщо оновлення доступне, вам буде запропоновано оновити установки оператора зв'язку.


  3. Щоб дізнатися версію налаштувань оператора на пристрої, виберіть «Установки» > «Основні» > «Про цей пристрій» та перегляньте розділ «Оператор».




Якщо пристрій iPhone або iPad використовуватиметься з новою SIM-карткою, необхідно завантажити установки для нового оператора зв'язку.



Інструкції щодо використання iPhone з двома SIM-картами



Якщо ви використовуєте iPhone з двома SIM-картками, виконайте наведені нижче дії.





  1. Перейдіть до меню «Налаштування».


  2. Натисніть стільниковий зв'язок і виберіть лінію стільникового зв'язку, яку потрібно переглянути. Потім перевірте, чи вона включена.


  3. Якщо стільникову мережу вимкнено, увімкніть її. Потім перевірте, чи з'явився сигнал мережі.




Якщо лінія стільникового зв'язку не відображається, зверніться до свого оператора, щоб настроїти eSIM, або вставте фізичну SIM-картку. Якщо ви використовуєте фізичну SIM-картку, вийміть її та вставте назад.



Якщо Ваша SIM-картка пошкоджена, не поміщається в лоток SIM-картки, або ви перенесли фізичну SIM-картку з іншого пристрою, зверніться до свого оператора мережі за новою SIM-карткою.



Дізнайтеся більше про виймання SIM-картки iPhone або iPad.



Інструкції для користувачів, які перебувають за кордоном



Якщо ви перебуваєте за кордоном, переконайтеся, що у пристрої включено роумінг даних.





  1. Перейдіть до меню «Налаштування» та натисніть «Стільниковий зв'язок» або «Стільникові дані». Потім виконайте наведені нижче дії.


    • Якщо на вашому пристрої використовується одна SIM-картка або eSIM, увімкніть стільникові дані та натисніть «Параметри даних».


    • Якщо на Вашому пристрої використовуються дві SIM-картки або дві eSIM, увімкніть стільникові дані, виберіть номер, який потрібно змінити, а потім натисніть «Параметри даних».






  2. Потім увімкніть роумінг даних.




Інструкції на випадок, якщо на пристрої використовується мережа 3G



Якщо в рядку стану iPhone 5s, iPhone 5c або раніше моделі або iPad 2 (Wi-Fi + Cellular) або більш ранньої моделі відображається повідомлення «Немає мережі», зверніться до свого оператора зв'язку для обговорення доступних варіантів. Якщо у вас є iPhone 6 або пізнішої моделі або iPad (3-го покоління) або пізнішої моделі, виконайте такі дії.





  1. Оновіть iPhone або iPad до останньої версії iOS або iPadOS.


  2. Виберіть «Установки» > «Стільниковий зв'язок». Потім виконайте наведені нижче дії.


    • На iPhone натисніть "Параметри даних", потім "Увімкнути LTE".


    • На iPad увімкніть LTE.








Якщо після виконання цих дій, як і раніше, відображається повідомлення «Немає мережі», зверніться до оператора зв'язку.



Припинення експлуатації мереж 3G не вплине на пристрої iPhone та iPad, які підтримують мережі 5G.



Отримання допомоги





  • Дізнайтеся, що робити, якщо поряд із повідомленням «Немає мережі» виводиться попередження.


  • Якщо оператор стільникового зв'язку підтверджує, що проблем із вашим обліковим записом або мережею немає, можливо, ваш пристрій потребує обслуговування. Зверніться до служби підтримки.




«Немає мережі» на iPhone і що з цим робити? Особистий досвід!



Всім привіт! Буквально вчора я написав інструкцію, в якій поділився порадами і розповів, що робити, якщо на iPhone періодично пропадає мережа. Здавалося б, ну написав і написав… Проте відразу після натискання кнопки «Опублікувати» я подумав — млинець, адже проблеми з мережею не обмежуються її періодичним зникненням. Може виникнути ситуація, коли на iPhone взагалі не буде сигналу стільникової мережі.



Було б непогано розглянути цю тему!



Тим більше, що автор цих рядків має чудовий особистий досвід — свого часу я «переміг» напис «Немає мережі» на iPhone одним дуже простим способом. Яким? Зараз все швиденько розповім. Раз, два, три... Поїхали!



Стоп. Потрібно розуміти, що:





  1. Особистий досвід – це, звичайно, чудово.


  2. Випадки бувають різні – мені допомогло одне, а вам може допомогти зовсім інше.




Саме тому, давайте не зациклюватися на одному варіанті і розберемо всі можливі способи боротьби з "Немає мережі" на iPhone. Ось тепер точно поїхали! І почнемо…



iPhone не бачить мережу - налаштування та збої iOS



Вкотре хочеться відзначити — складається відчуття, що:



Що далі в ліс, то товщі партизани © Народна творчість.



Ні, ну справді — найчастіше, вихід «свіжої» версії iOS не тільки виправляє різні помилки програмного забезпечення (як це й має бути), а й приносить багато інших (як цього начебто не повинно бути).Плюс, з'являються нові функції, опції, якісь оновлення налаштувань, постійно змінюється.



Загалом, повідомлення «Немає мережі» на iPhone запросто може бути пов'язане з цими помилками і різними налаштуваннями iOS. Що робити?





  1. Увімкнути та вимкнути «Авіарежим». Якщо відсутність сигналу стільникової мережі спричинена короткочасним збоєм, то після подібної процедури iPhone обов'язково прийде в норму.


  2. Виконати жорстке перезавантаження. В черговий раз зазначу, що саме ця дія допомагає швидко і якісно виправити більшість «збоїв» iOS — всього кілька хвилин (докладна інструкція про те, як зробити жорстке перезавантаження будь-якої моделі iPhone) і, є ймовірність, що iPhone нарешті зможе відшукати мережу .


  3. Редагувати параметри вибору мережі (Установки — Стільниковий зв'язок — Вибір мережі). Іноді потрібно вказати мережу вручну (або навпаки - вибрати автоматичний пошук), щоб iPhone успішно зачепився за сигнал стільникової мережі.


  4. Скинути установки мережі (Установки — Основні — Скинути). Після "скидання" дані на вашому iPhone не постраждають (виняток - паролі від Wi-Fi доведеться вводити заново), а ось мережеві налаштування смартфона зроблять "перезавантаження" і, швидше за все, нарешті зможуть "встати на місце".


  5. Оновити установки оператора. Я маю докладну статтю (з картинками!) на цю тему — вкрай рекомендую до прочитання та виконання тих дій, які в ній вказані.




Мабуть, ось і всі маніпуляції, які можна зробити з iPhone, щоб програмно виправити відсутність мережі на вашому смартфоні.



Хоча… ні. Не все. Є ще:



Але "крайня" вона на те і "крайня", щоб виконати її тільки в останньому випадку.Загалом, краще не поспішати (але все-таки мати цей варіант як запасний) і, якщо попередні варіанти не допомогли, спробувати пошукати причину «Немає мережі» на iPhone в іншому місці…



На iPhone немає мережі – проблема в SIM-карті



Найпоширеніша причина того, що iPhone не бачить мережу – неполадки із SIM-картою. І тут, мабуть, настав час розповісти про свій особистий досвід:





  1. Майже рік тому я розбив свій iPhone (коротенька замальовка із життя або як не треба носити смартфон).


  2. Через кілька тижнів на ньому просто зникла мережа.


  3. Автор цих рядків уже подумав про найгірше — внаслідок падіння пошкодилися якісь «начинки» та «залізниці».


  4. Однак, про всяк випадок, я дістав SIM-карту з iPhone, уважно на неї подивився, акуратно протер контактний майданчик і контакти (не треба використовувати рідину, достатньо сухої ганчірки), вставив SIM-карту в телефон і все - мережа знайшлася.




Фантастика? З одного боку – так. А з іншого…



Враховуючи вік цієї самої SIM-карти та її пригоди (як мінімум пару разів вона купалася + однієї морозної ночі кілька годин «охолоджувалася» у глибокому кучугурі).



Нічого дивного в цьому нема!



Втім, якщо звичайне «протирання контактів» вам не допоможе (а таке цілком може бути - повторюся, випадки бувають різні), то можливо SIM-карта зламалася остаточно - її потрібно замінити:





  • Що приємно – процедура проста і не займе багато часу.


  • Що не дуже приємно (зате корисно!) - Прийде пройтися до найближчого салону стільникового зв'язку.




SIM-картка була замінена, і мережа з'явилася? Чудово! Нічого (навіть крайній захід - відновлення прошивки через iTunes) не спрацювало і iPhone все одно показує «Немає мережі»? Є підозра, що «винуватцем урочистостей» є…



iPhone не ловить мережу - "залізні" поломки



Можливо (підкреслюю — можливо) iPhone не ловить мережу через проблеми з нутрощами пристрою.



Важливий момент! Якщо ваш пристрій ще на гарантії, то не варто забивати собі голову і читати все, що написано нижче (ну тільки якщо заради власного розвитку) - зверніться до офіційного сервісного центру Apple. Там виконають усі необхідні процедури та повернуть ваш iPhone до життя (у 99% випадках видадуть новий пристрій).



Вирішили таки продовжити читання? ОК!



Отже, у проблемах із «Немає мережі» можуть бути винні «залізки». Які? Як правило, це:



І якщо перший варіант ніяк себе не проявляє (крім напису «Немає мережі») і неполадка виявляється тільки після огляду та наступної заміни даної деталі, то проблеми з модемом часто підтверджує одна проста штука - відсутність інформації в рядку «прошивка модему» в налаштуваннях пристрою:





  • Відкриваємо «Налаштування – Основні – Про цей пристрій».


  • Дивимося на рядок "Прошивка модему".




У ній немає жодних даних? У мене для вас погані новини.



iPhone має якісь неполадки з модемом — саме тому і з'являється напис «Немає мережі».



Як називається ця ситуація? Якщо по-простому – відвал модему.



Чим загрожує? iPhone ніяк не відчуває SIM-карту і, відповідно, пише Нет сети.



Чому це відбувається? Погане складання у «кустарно відновлених» iPhone, шлюб, падіння, попадання вологи, інші пошкодження внаслідок надмірного нагрівання або охолодження пристрою.



Що робити? Звернутися до сервісного центру.



Тільки так? Так, тому, що «вдома» і без спеціального обладнання такі проблеми не вирішуються.



А може… на жаль, ні, не може.



Сумно? Трохи так.



Чому "трохи"? Тому що:





  1. Поломка GSM-антени та "відвал модему" - це не вирок. У грамотного фахівця виправлення даних недоліків не займе багато часу (та й вартість буде в межах норми).


  2. Це не таке вже й часте явище, а отже, можливо, це явно не ваш випадок. І «Немає мережі» вдасться виправити іншими способами, які були описані трохи вище. Хай буде так!




Ну і наостанок, за традицією, що вже склалася: пишіть у коментарі ваші питання (чим зможу — допоможу), ділитесь особистим досвідом (що спрацювало, а що — ні), розкажіть свою історію (це може бути корисно іншими людям) і… загалом, ласкаво просимо!



P.S. Ставте «лайки», тисніть на кнопки соціальних мереж, вступайте куди вам хочеться, підписуйтесь на мій TikTok, по п'ятницях чекаю на вас в ClubHouse, не забувайте про Google+ і більше гуляйте. Всім дякую, всіх обійняв!:)



Так, так, так… А що це тут таке цікаве? Правильно – наша група ВК! Новини, поради, інструкції, питання, відповіді та багато чого іншого зі світу Apple… Приєднуйся ж, ну!:)



Всім привіт!
Мене звуть Михайло, і це мій блог.
Ласкаво просимо!
P.S. Іноді мене можна застати у прямому ефірі. Залітай, побалакаємо!;) В даний момент - OFFLINE!

Схожі записи